Administratorem Państwa danych osobowych jest firma Monika Paradowska  zarejestrowana pod adresem: ul. Modlińska 129a/20, 03-186 Warszawa NIP 5311585465, właściciel sklepu internetowego jp3d.pl prowadzący sprzedaż za pomocą serwisu jp3d.pl, dalej zwany „My”.
Kontakt z nami (administratorem danych) możliwy jest przez adres mailowy:  jp3d@gmail.com

 

Państwa dane przechowywane są w bazie danych znajdujących się na serwerach należących do firmy OVH.

Niniejszy dokument został sporządzony na podstawie wprowadzenia  ustawy o ochronie danych osobowych osób fizycznych wprowadzoną przez parlament europejski w dniu 27 kwietnia 2016 roku, obowiązującym od 25 maja 2018 roku.

 

·        Skąd mamy dane osobowe

Państwa dane osobowe posiadamy w wyniku rejestracji danych w sklepie internetowym jp3d.pl, w wyniku zamówienia przez serwis allegro.pl, zamówienia mailowego lub złożenia reklamacji.

Dane osobowe otrzymujemy również poprzez logowanie w naszym sklepie za pomocą  serwisu społecznościowgo.  

W celu zalogowania w ten sposób, operator serwisu społecznościowego zapyta o zgodę na przekazanie nam części danych osobowych osoby zainteresowanej.

Dane osobowe otrzymamy również w wyniku przekazania ich przez firmy leasingowe i kredytowe, w celu realizacji finansowanego przez nie zakupu.

 

·        Kiedy i jak przetwarzamy dane osobowe.

Dane osobowe przetwarzamy w celu realizacji zamówienia złożonego mailowo, przez portal jp3d.pl, lub portal allegro.pl. Dane osobowe możemy przetwarzać w celu

zwrotu środków pieniężnych w związku ze zwrotem towaru bądź jego reklamacją, a także w celu wysyłki towaru wymienianego bądź reklamowanego.

Czynności związane z przetwarzaniem danych osobowych, realizujemy niezwłocznie po otrzymaniu zamówienia i płatności.

 

Tak więc, Państwa dane osobowe przetwarzane będą w następujących etapach:

1.   Zaksięgowanie płatności,

2.   Realizację procesu wysyłki zamówienia,

3.   Sporządzenie faktury lub paragonu,

4.   Wysłanie prośby o ocenę produktu bądź transakcji.

5.   Przedłużenie gwarancji (dane mogą być przekazywane partnerowi, który jest gwarantem).

6.   Realizacja zamówienia bezpośrednio z magazynu producenta,

7.   Reklamacja, wymiana lub zwrotu produktu.

 

Państwa dane osobowe, mogę być użyte w celu wysłania do Państwa e-maili z treściami marketingowymi.

Nie prowadzimy profilowania klientów. Rozsyłanie maili marketingowych dotyczy jedynie klientów, którzy wyrazili zgodę na otrzymywanie takowych wiadomości, zapisując się do „Newslettera”.

Informacje wysyłane do klientów, mogą dotyczyć aktualnych promocji, przerwy w

działaniu sklepu czy informacji o promocjach.

 

 

·        Jakie dane przetwarzamy?

 

1.   Imię i nazwisko,

2.   Adres,

3.   Numer telefonu,

4.   Nazwę firmy,

5.   Numer nip,

6.   Adres mail,

7.   Nick allegro,

8.   Nr konta bankowego,oraz historię transakcji,

9.   Historię aktywności w naszym sklepie,

10 .Informację o zgodach oraz o zgodzie na zapisanie pilków Cookies,

11 .Zawartość plików Cookies,

12 . Historię kontaktu z naszymi pracownikami,

13 . Adrs IP,

14 . Pozostałe nie wymienione, a przekazane nam dane.

 

Do realizacji zamówienia wymagamy tak mało danych osobowych jak to tylko jest możliwe.

 

·        Cookies – czym jest?

Z ang. „ciasteczko”, to plik dość popularnie wykorzystywany w Internecie. Plik ten pobierany jest z danej strony i zapisywany w Twoim urządzeniu. Przeglądarka każdego urządzenia umożliwia edycję ustawień Cookies. Należy jednak robić to roztropnie. Zła konfiguracja może zablokować możliwość kupowania/logowania/rejestrowania się w naszym sklepie. Dzięki Cookies nasz system może dokonać weryfikacji połączenia z naszym klientem. Pliki Cookies nie umożliwiają przechowywania danych identyfikujących klientów, a jedynie informacje o połączeniu. Dodatkową funkcją Cookies, jest zabezpieczenie systemu przed botami internetowymi, które badają zawartość strony. Cookies zbierają dane statystyczne, odwiedzin serwisu. Umożliwiają profilowanie oferty pod konkretnego klienta (nasz serwis nie korzysta z tego rozwiązania).

 

·        Dlaczego przetwarzamy dane osobowe?

Dane osobowe przetwarzamy z kilku powodów:

1)  Rejestracja w naszym sklepie oraz zapisanie się do Newslettera, jest podstawą do przetwarzania danych osobowych w celu realizacji o świadczenie usług drogą elektroniczną.

2)  Złożenie zamówienia w naszym sklepie, równoznaczne jest z podpisaniem umowy kupna – sprzedaży, zawartej na odległość, co stanowi podstawę prawną do przetwarzania danych osobowych. Kontynuacją przetwarzania danych osobowych może być realizacja zamówienia w którym klient wystąpił o wymianę, lub usunięcie wad towaru (rękojmia lub gwarancja).

3)  Zamówienia na towary zakupione w finansowaniu (leasing/kredyt) oraz z przedłużoną gwarancją, wymagają przetworzeniu danych w celu stworzenia umowy gwarancyjnej, oraz przekazywane są gwarantowi lub firmie leasingowej.

4)  Dane osobowe z plików Cookies przetwarzamy na podstawie art. 173 prawa telekomunikacyjnego, w celu uzyskania informacji o połączeniu.

5)  Dane osobowe przetwarzamy również mając powołując się na tzw. ukryty interes administratora. Oznacza to że możemy przetwarzać dane osobowe w celu wysłania wiadomości marketingowych, oraz wiadomości z prośbą o wystawienie opinii o naszym sklepie, produkcie bądź usłudze.

 

·        Okres przetwarzania danych osobowych:

1)  Dane osobowe pozyskane przez rejestrację konta w naszym sklepie bądź zapisania do newslettera,  przetwarzane są aż do wycofania zgody, jednak nie dłużej niż 10 lat. Jesteśmy do tego zobligowani przez przepisy o ochronie danych osobowych oraz przez okres przedawnienia roszczeń klienta.

2)  Dane osobowe przetwarzane są na etapie realizacji zamówienia, a następnie do rozliczenia naszych działań, do czego obliguje nas ustawa o ochronie danych osobowych, oraz okres przedawnienia roszczeń klienta, nie dłużej jednak niż 5 lat.

3)  Dane osobowe uzyskane w celach finansowania zakupu lub przedłużenia gwarancji, administrowane są przez naszych partnerów. Przetwarzamy je w okresie zleconym przez partnera.

4)  Dane osobowe z plików Cookiem oraz baz marketingowych, przetwarzane są przez maksymalnie 5 lat od momentu, gdy przestaniecie Państwo być naszym klientem, tj. zaprzestanie korzystania z naszych usług i zamawiania towarów.

 

·        Komu przekazujemy dane osobowe?

Dane osobowe przekazujemy tylko i wyłącznie gdy jest to niezbędne do zrealizowania przedmiotu umowy.

Dane osobowe możemy przekazywać:

1)  Firmom transportowym i kurierskim (w tym brokerom kurierskim) celem zrealizowania usług transportu zamawianych przedmiotów pod adres wskazany podczas zamawiania towaru.

2)  Producentom dystrybutorom i serwisom sprzedawanego przez nas sprzętu celem realizacji naprawy gwarancyjnej i po gwarancyjnej.

3)  Firmie świadczącej usługę utrzymania serwerów i bazy danych naszego sklepu.

4)  Firmie księgowej celem organizacji rozliczeń.

 

Dane, które przekazujemy, są przygotowane w taki sposób by

maksymalnie utrudnić lub uniemożliwić identyfikację klienta

Dokonując płatności metodą szybkich płatności, przekazujemy 

Państwa dane, firmie pośredniczącej w operacji.

 

 

·        Przetwarzanie danych osobowych.

W procesie przetwarzania danych osobowych, staramy się wykorzystywać tylko te, które są bezwzględnie niezbędne do realizacji umowy kupna sprzedaży, wymiany gwarancyjnej, wymiany z tytuły rękojmi bądź innej czynności wymienionej w tym dokumencie.

Dbamy o to, żeby nasz klient wiedział jakie informacje przetwarzamy i kiedy to

robimy.

Staramy się pracować w taki sposób, by móc zapewnić bezpieczeństwo danych naszych klientów. Dotyczy to zarówno tych  w formie elektronicznej jak i w formie papierowej.

Chcielibyśmy, aby Państwa dane były aktualne i poprawne, dlatego prosimy o ich

uaktualnianie lub informację o zmianach, w celu poprawienia ich w naszych bazach danych.

Jesteśmy w stanie rozliczyć się każdej czynności przetwarzania danych.

 

·        Jakie zgody zbieramy?

W naszej codziennej pracy zbieramy zgody na otrzymywanie przez naszych klientów newsletterów. Są to informacje mailowe lub papierowe wysyłane do naszych klientów, informując ich o promocjach, przecenach lub innych atrakcjach występujących w naszym sklepie.

Taką zgodę można wycofać w dowolnej chwili pisząc mail na dowolny adres mailowy z zakładki kontakt, bądź wysyłając list na adres rejestrowy naszej firmy.

 

 

·        Prawa klienta

Jakie prawa ma nasz klient?

1.   Prawo dostępu do treści swoich danych,

2.   Prawo do poprawienia danych osobowych,

3.   Prawo do usunięcia danych osobowych,

4.   Prawo do ograniczenia przetwarzania danych,

5.   Prawo do sprzeciwu przetwarzania danych,

6.   Prawo do przenoszenia danych osobowych.

Nasz klient dokonując zakupu w naszym sklepie, ma prawa wynikające z przepisów obowiązujących w naszym kraju. W związku z tym, jesteśmy w stanie niemal zawsze spełnić prawa naszego klienta i zrealizować jego żądania. Wyjątkiem mogą być sytuacje w których inne prawne przepisy nie pozwalają nam na usunięcie danych klienta z naszych baz danych. Część praw możesz zrealizować sam w panelu klienta, pozostałe wyłącznie po kontakcie mailowym z naszą firmą pod adresem:

daneosobowe@jp3d.pl

 

Ponadto, każdy klient, który uzna że jego dane osobowe przetwarzane są w sposób

 nie poprawny, może wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.